نوشته شده توسط : غریبه

کولر گازی 24000 ال جی

محصولات تهویه مطبوع همواره از آن دسته از محصولاتی می باشند که نیاز جامعه بشری به آن ها روز به روز در حال افزایش است. از این رو برند ها و کارخانجات بسیار معتبر و منحصر به فرد همواره وظیفه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع را بر عهده دارند. از میان تمامی برند ها می توان به برند ال جی به عنوان یکی از معتبر ترین برند های حال حاضر اشاره نمود که محصولات متنوع ای را با توجه به نیزا بازار برای مخاطبان خود فراهم کرده است، از این رو در این قسمت قصد داریم به معرفی، بررسی و خرید کولر گازی 24000 ال جی بپردازیم. لطفا تا انتهای این قسمت با وبسایت تاپ فروش همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را به دست آورید.

معرفی و بررسی کولرگازی 24000 ال جی

همان طور که اشاره نمودیم کولرهای گازی و سیستم های تهویه مطبوع از آن دسته از محصولاتی می باشند که امروزه به عنوان نیاز اصلی بشر در نظر گرفته شده اند اما دلیل اصلی محبوبیت این سیستم ها چیست و آن ها چگونه توانسته اند عملکرد بسیار موثر و مفیدی را از خود برجای بگذارند؟ در ادامه به معرفی و بررسی دقیق تر این موارد خواهیم پرداخت.

سیستم اینورتر | سیستمی بسیار هوشمند و منحصر به فرد در کولرهای گازی

سیستم اینورتر یا دی سی اینورتر را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین و منحصر به فرد ترین سیستم های موجود در کولرگازی دانست که این سیستم به تنهایی قادر است تا به میزان 60 درصد در مصرف برق و همچنین انرژی صرفه جویی کند اما نحوه عملکرد این سیستم به چه صورت است؟

سیستم دی سی اینورتر چگونه کار می کند؟

اجازه دهید این مورد را با یک مثال کاملا شفاف و واضح برای شما توضیح دهیم. در سیستم های تهویه مطبوع معمولی هنگامی که دمای محیط ازحد معمول خود فراتر می رود شما ناچار به خاموش نمودن کولرگازی خود خواهید بود تا بتوانید شرایط دمایی محیط را مجدد به حالت اولیه خود برگردانید، اینگونه است که شما مجدد دستگاه را روشن خواهید کرد. این عمل در طول روز ممکن است بیش از 10 بار انجام شود که خود به تنهایی عامل بسیار مهمی در افزایش میزان مصرف برق خواهد بود.

  • توجه داشته باشید که بیشترین مصرف برق در کولرهای گازی هنگامی است که شما دستگاه را روشن می کنید.

اما در کولرهای گازی نسل جدید و یا در سیستم دی سی اینورتر دیگر این شرایط پیش نخواهد آمد بلکه خود دستگاه با استفاده از سنسوری که در آن تعبیه شده است می تواند دمای محیط را کنترل کند، در نهایت هنگامی که فضا بیش از حد گرم و یا خنک شده باشد دستگاه قادر خواهد بود با کاهش دور موتور، مجدد هوا را به حالت اولیه بازگرداند و از خاموش و روشن شدن پیاپی دستگاه جلوگیری کند.

تولید صدای بسیار کم و منحصر به فرد در کولرگازی 24 هزار ال جی

به طور یقین همان طور که دیده می شود در این دستگاه از وسایل الکترونیکی بسیار مجهز و کاملی استفاده شده است اما هیچ یک از این موارد باعث افزایش صدا در حین فعالیت دستگاه نمی شود و اینگونه این محصول با تولید صدای بسیار بسیار کم می تواند یک انتخاب درست برای افرادی باشد که در حال حاضر آپارتمان نشین هستند.

سیستم قدرت پرتاب حرفه ای چهار جهته

کولرگازی اینورتر 24 هزار شرکت ال جی قادر است هوای تولید شده در قسمت برودتی دستگاه را تا شعاع 15 الی 20 متر پرتاب کند. همچنین این دستگاه قادر است با شناسایی افراد واقع در محیط، هوای تولید شده را به سوی آن ها پرتاب کند حتی اگر یک فرد در کورترین نقطه اتاق باشد.

بهره بری و استفاده از گاز R410 به جای گاز R22

متاسفانه محققین پس از برسی های لازم به این نتیجه رسیدند که استفاده از گاز R22 که در نسل های پیشین کولرگازی مورد مصرف قرار می گرفت می تواند باعث اثرات زیست محیطی نامناسبی شود.

همچنین خطر سوراخ شدن لایه اوزون در خصصو استفاده از این محصول وجود داشت که پس از بررسی های لازم تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی با استفاده از این گاز متوقف و به جای آن از گاز بی خطر و دوست دار محیط زیست به نام R410 استفاده شد. این گاز برخلاف گاز R22 می تواند در خنک سازی دستگاه عملکرد مناسب تری را از خود برجای بگذارد.

توصیه می شود در هنگام خرید کولرگازی به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

معرفی سایر برند های تولید کننده کولر گازی

همان طور که می دانید به دلیل استقبال بیش از حد افراد از سیستم های تهویه مطبوع برند های متفاوت و مختلفی وارد بازار شدند تا بتوانند با معرفی محصولات خود گوشه ای از بازار خرید و فروش کولر را به دست بگیرند. از این رو در ادامه به معرفی برخی از این محصولات خواهیم پرداخت.

  1. کولرگازی ال جی
  2. کولرگازی شرکت گری
  3. کولرگازی شرکت اجنرال
  4. و...

همچنین شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی عناوین فوق وارد صفحه محصولات مرتبط با برند خود شوید و اطلاعات تکمیل تری را به دست آورید.

در هنگام خرید کولر گازی باید به چه نکات اولیه ای توجه کنیم؟

شما عزیزانی که قصد تهیه و خرید کولرگازی را دارید همواره باید به این موضوع توجه داشته باشید که محصول شما از لحاظ کیفیتی و تولید صدا همواره عملکرد بسیار موثر و منحصر به فردی را از خود برجای بگذارد. در همین خصوص در هنگام خرید محصولات سرمایشی و گرمایشی همواره به موارد زیر توجه و عنایت کافی داشته باشید:

  • سعی کنید محصولی را خریداری کنید که در دسته محصولات کم مصرف قرار گرفته باشد.

  • زیبایی ظاهر محصول نیز به شدت باید برای شما اهمیت بالایی داشته باشد تا ضمن هماهنگی با دکوراسیون داخلی منزل شما موجب عدم برقراری و ارتباط صحیح شما با کولر نشود.

  • یک سیستم تهویه مطبوع عالی باید بتواند در مدت زمان بسیار کمی محیط را خنک و یا گرم سازد.

چنانچه به سه اصل فوق توجه داشته باشید می توانید به راحتی خرید خوب و مناسبی را تجربه کنید. در ادامه در خصوص شرایط نگهداری کولرگازی اطلاعات کامل تری را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

کولرگازی 24000 ال جی اینورتر و سیستم اسمارت هوشمند

یکی دیگر از مزایای استفاده از کولرگازی 24 هزار شرکت ال جی بهره بری از سیستم اسمارت هوشمند است. سیستم اسمارت هوشمند از آن دسته از سیستم های بسیار پرقدرت و حرفه ای می باشد که می تواند در کنار سیستم دی سی اینورتر به میزان 75 درصد در کاهش مصرف برق و انرژی تاثیر گذار باشد.

نحوه کار سیستم اسمارت هوشمند در کولر گازی ال جی 24000 به چه صورت است؟

سیستم اسمارت هوشمند در درون خود یک اشعه مادون قرمز دارد که به کمک این اشعه و به کمک حرارت دمای هر فرد می تواند میزان و تعداد افراد حاضر در اتاق، سالن و... را به خوبی تخمین بزند از این رو با کم و زیاد شدن افراد به خوبی می تواند تعادل دمایی بسیار مناسبی را برقرار کند تا در این صورت از اتلاف بیش از حد انرژی صرفه جویی شود.

اجازه دهید با ذکر یک مثال این موضوع را به خوبی برایتان شفاف سازی کنیم، تصور کنید در یک محیط به تعداد 5 نفر افراد در حال فعالیت هستند، این محصول با استفاده از اشعه مادون قرمز و همانطور که عرض کردیم قادر است به خوبی تعداد افراد حاضر در محیط را شناسایی کند و انتقال قدرت باد را بر اساس آن ها مشخص سازد.

همچنین به محض تغییر تعداد افرادی که در محیط هستند، نیز می تواند قدرت انتقال باد را کم و یا زیاد کند. این موضوع به صورت کاملا ویژه ای می تواند در مصرف برق تاثیر گذار باشد.

بررسی رابطه میان ظرفیت و متراژ محیط نصبی کولر گازی

یکی از موارد بسیار مهمی که باید در خصوص خرید کولرگازی به آن توجه داشته باشید رعایت و متناسب بودن ظرفیت و متراژ محیط نصبی دستگاه می باشد. اما چرا باید به این موضوع توجه داشته باشیم؟

تصور کنید شما در حال استفاده از کولرگازی 24 هزار شرکت ال جی هستید. یک کولرگازی 24 هزار متناسب برای محیط هایی به متراژ 70 متر می باشد. حال شما چنانچه در یک محیط 100 متری و یا بالاتر ازا ین محصول استفاده کنید نهایت قدرت دستگاه را به چالش خواهید کشید که در این صورت با افزایش میزان مصرف برق و انرژی رو به رو خواهید بود و برعکس. یعنی شما در محیط های کوچکتر نیز نباید از این محصول استفاده کنید.

پس در حالت کلی همواره قبل از خرید کولرگازی اطلاع دقیقی از متراژ محل نصب کولر داشته باشید تا بتوانید خرید خوب و مناسبی را تجربه کنید. به یاد داشتن موارد زیر می تواند کمک قابل توجه ای به شما کند:

یک کولرگازی 9 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 12 متر است.

یک کولرگازی 12 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 متر است.

یک کولرگازی 18 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 الی 30 متر است.

یک کولرگازی 24 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 70 متر است.

یک کولرگازی 30 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 110 متر است.

یک کولرگازی 36 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 130 متر است.

 

در صورت عدم رعایت متراژ و ظرفیت کولر چه مشکلاتی پیش خواهد آمد؟

همان طور که اشاره نمودیم، ارتباط میان ظرفیت و همچنین متراژ در کولرگازی یکی از مهم ترین مسائلی است که شما باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید. در صورتی که نتوانید ارتباط کاملی میان ظرفیت و متراژ یک محصول ایجاد کنید به طبع باعث هدر رفتن انرژی و عدم استفاده درست از محصول خواهید شد که این موضوع در نهایت می تواند اثرات نامطلوبی را برای شما و همچنین دستگاه شما داشته باشد. بهتر است قبل از خرید متراژ دقیق محل نصب کولر را به خوبی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و متناسب با متراژ، اقدام به تهیه محصول کنید.

شرایط استفاده از کولرگازی به منظور افزایش میزان عمر آن به چه صورت است؟

پس از تهیه و خرید کولرگازی مبحث دیگری تحت عنوان نگهداری از آن مطرح می شود که شما عزیزان باید برای کسب اطلاعات بیشتر نکات زیر را همواره در نظر داشته باشید. همه ما می دانیم برای آن که بتوانیم سالیان سال از کولر گازی خود در فصول گرم و سرد سال استفاده کنیم ملزم به رعایت برخی از پیش نیاز ها خواهیم بود، در همین خصوص پیشنهاد می کنیم موارد زیر را با دفت اجرا کنید:

  • برق ورودی به کولر گازی شما به هیچ عنوان نباید نوسان داشته باشد.
  • به هیچ عنوان از دستگاه خود برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده نکنید.
  • فیلتر هوای دستگاه را به مدت هر 30 روز یک بار مورد شستشو قرار دهید.
  • هنگامی که قصد دارید حالت سرمایش و گرمایش کولر گازی خود را تغییر دهید ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما در حالت خاموش قرار دارد.
  • به هیچ عنوان همزمان از کولر گازی و کولر آبی در یک محیط استفاده نکنید چراکه استفاده از کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط می شود و در نتیجه کولرگازی رطوبت حاصل را جذب خواهد کرد.
  • در هنگام خرید محصولات تهویه مطبوع همواره سعی کنید از بهترین برند های معتبر دنیا و نسل های آخر آن استفاده کنید.
  • هر محصول دارای یک کاتالوگ و دفترچه راهنما است که به این منظور می توانید از آن استفاده کنید تا راهنمایی های مورد نظر را به خوبی داشته باشید.
  • همواره توجه خود را به سیستم مدیریت مصرف انرژی داشته باشید. سعی کنید کولرگازی شما در خانواده محصولات کم مصرف قرار بگیرد. به همین موجب می توانید بخشی از هزینه های خود را مدیریت کنید.
  • به هیچ عنوان در طول روز حتی برای ساعتی اندک نیز کولر را به صورت روشن در محل رها نکنید چراکه در این صورت می توان شاهد افزایش هزینه های انرژی شد.
  • چنانچه در فصول گرم سال قصد دارید از این دستگاه به صورت شب تا صبح استفاده کنید به هیچ عنوان آن را بر روی درجه کم قرار ندهید.
  • در تابستان سعی کنید با کشیده پرده های اتاق، سالن و... از تابش مستقیم نور خورشید به داخل محیط اتاق، منزل و یا کار جلوگیری کنید. این مسئله می تواند تاثیر بسیار مناسبی در کاهش مصرفی انرژی کولر شما داشته باشد.

قیمت کولر گازی 24000 ال جی چقدر می باشد؟

از آن جایی که این محصولات ارتباط کاملی با قیمت ارز و دلار دارند، قیمت آن ها دائما در حال نوسان است. در همین خصوص بهتر است برای مطلع شدن از قیمت روز کولرگازی 2400 شرکت ال جی با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما ضمن راهنمایی قبل از خرید بتوانند قیمت دقیق و روز این محصول را به شما عزیزان اطلاع دهند.

چرا باید از شهر بانه خرید کنیم؟

شهر بانه یکی از شهر های مرزی در کشور می باشد که به دلیل نزدیکی با مرز، می توان شاهد محصولات ویژه ای در این منطقه بود. شهر بانه به صورت تخصصی رقابت تنگاتنگی با بازار های بزرگ کشور نظیر بازار تهران، اصفهان، مشهد و... دارد و از این رو علاقه مندان به تهیه و خرید محصولات خانگی برای تهیه محصولات خود به این منطقه سفر می کنند که این موضوع بر روی اقتصاد شهر بانه نیز تاثیر گذار است.

توضیحات بیشتر در خصوص برند محبوب ال جی

برند ال جی یکی از برند های معتبر در زمینه تهیه و تولید انواع محصولات خانگی است که تا به امروز توانسته است، بازار هدف ایده آل و منحصر به فردی را برای خود در سراسر جهان مهیا سازد. این شرکت در سال 1985 در کره و توسط شخصی فعال و مدیری برتر به نام کوو این هوی تاسیس شد.

بی شک شرکت ال جی را می توان یکی از تولید کننده های خلاق و نوآور در زمینه تهیه و تولید انواع محصولات الکتریکی دانست که هر سال با تولید محصولی خاص و منحصر به فرد، تمامی نگاه ها را به سوی خود بر می گرداند! از سویی دیگر امروزه ال جی را می توان یکی از برترین و قدرتمند ترین تولید کننده های محصولات الکتریکی نظیر گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت، پنل های صفحه نمایش، تلویزیون، لوازم خانگی، و قطعات الکترونیکی دانست.

نحوه ارسال محصولات شما به سراسر کشور به چه صورت است؟

ما در تاپ فروش همواره سعی کرده ایم باکیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولات خود را در سلامت کامل به شما مصرف کنندگان عزیز عرضه کنیم. از این رو ما به صورت مستقیم از بانه به سراسر کشور ارسال خواهیم داشت و همچنین سفارشات شما عزیزان را با باربری های معتبر در سطح شهر به آدرس موردنظر ارسال خواهیم نمود.

در این بین شما همچنین می توانید از سیستم هایی همانند پرداخت درب منزل، تایید اصالت و سلامت کالا و... بهره مند شوید که این موضوع تاثیر بسیار مناسبی در شیوه خرید خواهد داشت.

جمع بندی قسمت کولر گازی 24000 ال جی

در این قسمت ما اطلاعات کاملی از نحوه تهیه و خرید کولرگازی 24000 ال جی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. چنانچه قصد تهیه و خرید این محصول را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت با ما در ارتباط باشید تا قبل از خرید به صورت رایگان تمامی سوالات در ذهن شما توسط کارشناسان ما به خوبی داده شود.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی کولر گازی 24000 ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

داکت اسپلیت ایران رادیاتور چیست و چه ویژگی هایی دارد. همان طور که می دانید ایران رادیاتور به عنوان یکی از کمپانی های معتبر در زمینه ی تولید سیستم های برودتی و حرارتی در ایران محسوب می شود. این شرکت به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های ایرانی در زمینه طراحی و تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی فعالیت داشته است. این گروه تولیدی داکت اسپیلت ایران رادیاتور را بر اساس آخرین استاندارهای بین المللی با راندمان بالا در ظرفیت های 18000 تا 60000 PTU برساعت تولید می شود.

بررسی داکت اسپیلت ایران رادیاتور

در طراحی داکت اسپیلت ایران رادیاتور از نوعی کمپرسور به نام روتاری استفاده می شود که مخصوص مناطق مرطوب و معتدل است. این مدل داکت اسپیلت ها دارای کیفیت بالا و عملکردی مطلوب است که این فاکتورها باعث شده که به عنوان یکی از برندهای پرفروش در زمینه محصولات گرمایشی سرمایشی تبدیل شود.

این گروه تولید در هنگام طراحی و تولید انواع داکت اسپیلت ایران رادیاتور برای جلوگیری از اتلاف انرژی و هدر رفتن آن از کیت اینورتر بهره می گیرند. داکت اسپیلت ایران رادیاتور با عملکرد مطلوب در زمینه ی گرما و سرما به عنوان یک جایگزین مناسب برای سیستم های مشابه وارداتی است.

عملکرد داکت اسپیلت ایران رادیاتور چگونه است

داکت اسپیلت ایران رادیاتور یکی از محصولات با کیفیت تولید شده توسط این کمپانی است که با ظرفیت بسیار بالای هوادهی مطلوب قابلیت های مختلفی را برای موارد گوناگون در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول ایران رادیاتور که در واقع محصولی دو کاربره شناخته می شود که در فصول سرد و گرم سال به عنوان سیستم گرمایشی و سرمایشی کاربرد دارد.

راهنمای خرید هوشمندانه داکت اسپیلت ایران رادیاتور

همان طور که قبلا اشاره کردیم گروه تولیدی ایران رادیاتور سابقه ی درخشانی در زمینه تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی دارد، با توجه به اینکه این گروه صنعتی محصولاتی را براساس استاندارد های بین المللی به بازار عرضه می کند یکی از مواردی که توانسته است در آن به کسب موفقیت های بزرگی نائل شده و توجه افراد بسیاری از جمله انبوه سازان را به خود جلب کند تولید سیستم های برودتی یا سرمایشی از جمله داکت اسپیلت ایران رادیاتور بوده است. این کمپانی در طول سال به تولید میلیون ها دستگاه تهویه مطبوع اقدام و به بازار عرضه می کند.

در رابطه با داکت اسپیلت ایران رادیاتور باید بگوییم که طبق آخرین متد تکنولوژی در دنیا ساخته شده و مدت زمانی بسیار کوتاه هوایی مطلوب را برای فضا به ارمغان می آورد. با خرید یک داکت اسپیلت ایران رادیاتور این امکان را دارید که وسایل گرمازا و سرمازا را از منزل حذف کرده و در طول سال از هوایی مطبوع در منزل تان برخوردار شوید. نکته ی قابل توجه این است که همه ی محصولات ایران رادیاتور دارای گارانتی هستند.

آشنایی با کارکرد داکت اسپیلت ایران رادیاتور

کمپانی ایران رادیاتور به پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی مجهز بوده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت در سطح بین المللی تولید می کند. داکت اسپیلت ایران رادیاتور با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا کیفیت و کارآیی بالایی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. داکت اسپیلت های معمولی ایران رادیاتور در نوع معمولی و اینورتر دارای ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت هستند که امکان ایجاد عملکرد سرمایشی و گرمایشی را می دهند .

از این داکت اسپیلت ها می توانید در ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی استفاده کنید.

این گروه تولید کننده با استفاده از کمپرسورهای روتاری که ویژه ی مناطق معتدل و مرطوب هستند محصولات خود را تولید می کند. نوع گاز استفاده شده در کمپرسورهای داکت اسپیلت ایران رادیاتور R410 است که متناسب با محیط زیست می باشد.

معرفی بخش های داکت اسپیلت ایران رادیاتور

به طور کلی داکت اسپیلت ایران رادیاتور از دو بخش مجزا تشکیل شده که ارتباط این دو قسمت به وسیله ی لوله های مسی با یکدیگر امکان پذیر است. یونیت داخلی این داکت اسپیلت در داخل سقف کاذب ساختمان ها قرار می گیرد و بدنه ی آن از ورقه ی گالوانیزه ی مقاوم ساخته شده که باعث عدم ایجاد پوسیدگی و زنگ زدگی در دستگاه می شود.

همچنین از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. کندانسور یا به عبارتی دیگر یونیت خارجی در فضای باز و بیرون از ساختمان قرار می گیرد که علت این امر ایجاد گرما و صدای زیاد است. از دیگر بخش های داکت اسپیلت ایران رادیاتور فن سانتریفیوژ به کار رفته در یونیت داخلی است که بدون ایجاد صدا و مزاحمت برای افراد ساختمان هوایی مطبوع را به ارمغان خواهد آورد.

از دیگر محصولات مرتبط با این محصول کولرهای گازی ایران رادیاتور هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر که در داکت اسپیلت ایران رادیاتور وجود دارد این است که مجهز به فیلترهای چند لایه ی تصفیه ی هوا هستند که باعث می شود هوای فضا را به شکل تمیز و بدون ذرات ریز و گرد و غبارها همچنین بدون باکتری و میکروب ها در فضا انتشار دهد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

از دیگر ویژگی های آن:

می توانیم به وجود سیستم عیب یاب و ترموستات تنظیم دما اشاره کنیم همچنین وجود ابعاد کوچک و وزن سبک این دستگاه باعث شده که امکان نصب آن در کلیه ی سقف ها امکان پذیر کرده است.

نکته ی دیگر که در رابطه با داکت اسپیلت ایران رادیاتور وجود دارد این است که برخلاف برخی از محصولات مشابه ی خارجی که فاقد گارانتی هستند همه ی مدل های داکت اسپیلت ایران رادیاتور دارای گارانتی 60 ماهه برای کمپرسور هستند و همچنین گارانتی 18 ماهه برای سایر قطعات که این به عنوان یک امتیاز برای محصولاتی در این رده قلمداد می شود.

نکته دیگر در رابطه با داکت اسپیلت این است که این محصول متناسب با آب و هوا و شرایط جوی در ایران ساخته شده وسازگار با محیط زندگی مردم این کشور است.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپیلت ایران رادیاتور

در ادامه ی بحث داکت اسپلیت ایران رادیاتور برای اطلاع سایر می خواهیم ماهیت داکت اسپیلت را مورد بررسی قرار دهیم.

داکت اسپیلت یا اسپیلت های کانالی که به عنوان متداول ترین سیستم های تهویه ی مطبوع در سراسر جهان شناخته می شوند هستند. این سیستم ها عملکردی مانند اسپیلت های دیواری داشته و از یک واحد هواساز و کندانسور تشکیل شده که با لوله های مسی به یکدیگر مرتبط می شوند.

از مزایایی استفاده از این سیستم می توانیم به استفاده از هوای برگشت در جهت بالا بردن راندمان کاری دستگاه و همچنین مصرف کم سوخت و ایجاد هوایی تازه که نیاز مبرم هر ساختمان در زمستان و تابستان است که برای سلامت جسمی افراد اکسیژن کافی را تامین می کند.

عملیاتی سرمایشی و گرمایشی در این سیستم نیز بوسیله ی سیستم هواساز و مکش هوای داخلی استفاده می شود. تفاوت داکت اسپیلت ایران رادیاتور با سیستم های ترکیبی در اسپیلت دیواری و رادیاتور به جای استفاده از چند پنل دیواری در یک ساختمان اداری یا مسکونی بوسیله ی یک هواساز که در پشت سقف کاذب قرار گرفته است به کمک کانال ها همه ی اتاق ها برای فضاهای مورد نیاز برای تهویه قرار می گیرند.

داکت اسپیلت ها و همچنین داکت اسپیلت ایران رادیاتور مجهز به یک سیستم گرمایشی بسیار قوی است که برای ایجاد عملیات گرمایشی از کویل آب گرم بهره می برد که بوسیله پکیج یا موتور خانه تامین می شود.

این محصولات به همراه گارانتی معتبر این شرکت به خریداران عرضه می شود.

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ داکت اسپلیت ایران رادیاتور روی لینک زیر کلیک کنید:

https://tasisat.com/wp-content/uploads/2020/06/Iran-Split-Duct-Radiator-guide.pdf



:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت ایران رادیاتور ,
:: بازدید از این مطلب : 1267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()